NASTAVLjEN POSTUPAK NABAVKE USLUGA ŠTAMPANjA I PAKOVANjA GLASAČKIH LISTIĆA

Sarajevo, 18.07.2014. godine – Centralna izborna komisija BiH je na 35. hitnoj sjednici održanoj 17.07.2014. godine usvojila Zaključak kojim se nastavlja postupak nabavke usluga štampanja i pakovanja glasačkih listića  po odluci Centralne izborne komisije Bosne i Hercegovine od 26.06.2014. godine, kojom je okvirni sporazum i ugovor dodjeljen dobavljaču „ATLANTIK  BB“ d.o.o. Banja Luka.

S obzirom da je Ured za razmatranje žalbi  Bosne i Hercegovine aktom od 16.07.2014. godine obavijestio Centralnu izbornu komisiju Bosne i Hercegovine da ne može pristupiti rješavanju žalbe  ponuđača „ZRINSKI“ d.d. Čakovec, Republika Hrvatska  zbog nedostatka kvoruma za donošenje pravno valjane odluke u okviru njihove nadležnosti, ne navodeći vrijeme kada će moći pristupiti rješavanju predmetne žalbe, a imajući u vidu:

  1. da je 2014. godina izborna godina,
  2. odredbu člana 2.9 stav (1) tačka 7. Izbornog zakona Bosne i Hercegovine  kojom je utvrđeno da je Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine odgovorna za pravovremeno štampanje, distribuciju i sigurnost glasačkih listića i da teku rokovi po odredbama ovog zakona i
  3. činjenicu da je potrebno hitno pristupiti realizaciji štampanja i pakovanja glasačkih listića za  Opće izbore 2014. godine,

da se ne bi prouzrokovala nesrazmjerna šteta na račun javnog interesa, Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine je odlučila donijeti navedeni zaključak.

Centralna izborna komisija BiH je na istoj sjednici usvojila i Odluku o izradi vodenog žiga za proizvodnju papira koji će se koristiti pri štampanju glasačkih listića. Izrada vodenog žiga će se povjeriti kompaniji „Radeče papir nova“ d.o.o. Radeče, Republika Slovenija koja će proizvesti papir za dobavljača „Atlantik BB“ d.o.o. Banja Luka.